Labas rytas, šiandien vasario 29

by Eglė

Vasario 29ta. Kitą tokį įrašą galėsiu skelbti tik už keturių metų.

Ne veltui ryte vietoj sumuštinių “valgau” laiškus ir naujienas ekrane, nes vakar rytą mane labai maloniai nustebino Nereta man skyrusi Stylish Bloggers Awards apdovanojimą už paveiksliukus. (jei atvirai, pirmą kartą girdžiu šį reikalą, bet žaisiu pagal taisykles)

 

7 žinomi ir nežinomi faktai apie mane:

1. Pirmadieniais visada išgyvenu “ką rengtis” krizę.

2. Didelė tikimybė, kad išėjus iš parduotuvės pamiršiu, ką mačiau ir ko norėjau.

3. Galiu perskaityti knygą vienu prisėdimu, bet sunkiai galiu pažiūrėti filmą. Iš kiekvieno filmo galiu pasidaryti serialą.

4. Televizorius negali būti naudojamas kaip garsinis fonas. Niekaip, niekada ir kad ir ką berodytų.

5. Anot kitų, beveik už viską permoku. Anot manęs, neiimu į galvą. Nesideru.

6. Vyną renkuosi pagal etiketę, o knygą – pagal viršelį. Labai dažnai. Man tiesiog sekasi.

7. Vis paragauju to, ko nevalgau. Skonis keičiasi. Metų metus nevalgiau svogūnų, nes man nepatiko jų kvapas. Paauglystėje paragavus supratau, kad vis tik reikia ragauti.

 

Turiu prisipažinti, kad neskaitau blog’ų,bet  esu priklausoma nuo vaizdų ir maisto gaminimo, tad:

Sesei – už nuolatinį įkvėpimą vaizdais. (kadangi ji neskaito mano blog’o, tai bus jai bausmė nesužinoti apie pagyrimus ir padėkas)

Marijos fotografijos blog’as – už gilesnį požiūrį į aplinką.

Monkey dinner – pirmasis mano pradėtas skaityti lietuviškas kulinarijos blog’as.

Tasty Art – už tai, kad pirmą kartą pamačius lietuvišką kulinarinį blog’ą negalėjau atitraukti akių, kol viso neperžiūrėjau.