Labas vakaras, šiandien gruodžio 2

by Eglė

Visi turim savo būdų pabėgti. Kai mano nuotaika gera, aš gaminu. Kai noriu kam nors parodyti, kaip jo pasiilgau ir myliu – gaminu. Kai nenoriu daryti tai, ką reikėtų – gaminu. Ir žinoma, kai nuotaika prasta, taip pat gaminu. Todėl sau visad linkiu, kad aplink būtų kas nors alkanas. Šiandien aš gaminau. Dėl visų priežaščių.

 

Naujas elektroninis Lietuvos maisto tinklaraštininkų žurnalas “oC Nr.2 Žiema 2001/2012”.  (pirmasis numeris Ruduo 2001 čia).

Dar apie maistą, nežinau, kodėl man visad magėjo pagaminti kažką tokio ir pamaniau, kodėl ne šiandien. Receptas maždaug per vidurį įrašo, Spicy Chorizo, red capsicum, tomato and mixed bean stew. Man kažkuo truputį primena vasarą ir vakarienes ant laužo. Labai gerai

(Komentaras Karolinai: ir man nesvarbu, iš ko padaryta ta dešra)

 

This slideshow requires JavaScript.